Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blejdone | użytkownik

imię i nazwisko adresKońskie Kielce zarejestrowany25.10.2007 @16:05:49 ostatnio na stronie31.01.2017 @11:44:25



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty44 komentarze538 posty na forum25

komputer / sprzęt
Vestax | Stanton | Shure | Serato | Cans

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Fartman86    08.02.2008 @15:35:27
Dzieki za komentarze do prac

Magic - Nie wiedzialem nawet, ze taki program istnieje. Tapete robilem w 2006 roku i kazda z tych kart jest zrobiona wlasciwie od zera, wzorowalem sie na kartach magica, ktore w tamtym czasie znalazlem na necie. Dzieki za komenta.

Dime Mag spread ad - Gdzie sugerowalbys umiescic ta praca? Mi sie wydawalo, ze projekty reklamowe to akurat dobre miejsce skoro to zaprojektowalem i zostalo wydrukowane. Daj znac

Dzieki jeszcze raz za komentarze.
_______
Wsrod zycia drog bosych stop krwawy slad oznajmia nam, ze przechodzil nasz brat.
-typSza    06.02.2008 @20:48:17
No i właśnie o to mi chodziło... Dzieki... ja tu nie szukam oceny dla tych prac... zajmuje się fotografią... wszystko inne to ylko dodatek do mojego profilu...
~Tempzey    02.02.2008 @18:41:12
"Powiem" Ci szczerze,ze kiedys siedzialem w komiksach i sie tym interesowalem,ale to jakos do '99. Teraz to wogole nie znam tytulow. Pierwszy raz slysze od Ciebie o czyms takim. Dopiero w googlach sobie rzucilem okiem o co Ci chodzi. Xionc jak xionc, jeden lepszy od drugiego... Pozdrowka.
~Janou    02.02.2008 @17:48:46
to nie winylki tylko cd playerki ale takie małe uproszczenie zresztą
_______
p j
~soyski    01.02.2008 @19:53:46
re: czyli barbi chyba, ale nie jestem pewien. dzieki za wpis. pozdrawiam
~werczik    13.01.2008 @21:32:36
dziękuje pozdrawiam
_______
~Szejno    12.01.2008 @19:29:14
z deka.... kartka była zagięta...
pozdr
~chime    09.01.2008 @13:01:38
wrzucaj cos z ostatnich dni, a nie tylko starsze.
_______
SickCrew..
~nassad    07.01.2008 @21:34:52
dzięki
~witch1692    30.12.2007 @20:24:13
spoko
~Tempzey    24.12.2007 @11:16:12
Dzieki, fajny name belt.
~masz1    10.12.2007 @19:11:30
moja jest tylko twarz:0
pzdr
~ANiiaa    09.12.2007 @19:19:08
ja zajebiste to sie ciesze
~tortura    09.12.2007 @18:41:41
hehe
~tortura    09.12.2007 @18:41:21
i to i a e to e. :/ hołk
~krzysiow    09.12.2007 @16:45:56
Nie rozumię, co to ma do zdjęcia
~Justylia    09.12.2007 @14:25:01
Dodałam Coś ;D
_______
Tańczę z Diabłem w świetle księżyca!
~czornyy    08.12.2007 @21:58:39
Dzięki za wizytę i komentarz.
~Enzo91    08.12.2007 @13:23:50
Pozdrawiam
KOŃSKIE!
_______
Nie dziękuj, tylko skomentuj moje prace ... !
~axtreme    08.12.2007 @11:53:58
bohaterskie napisz przez samo H ziom
słyszałem, że coś tam mącisz w ps'ie
co słychać?
_______
haven't i told you to think twice?
~axtreme    08.12.2007 @11:49:38
elo
_______
haven't i told you to think twice?
~NAWER    07.12.2007 @00:01:41
witam własnie sobie otworzylem digarta a tu blejd heeee pozdrawiam
_______
I LOVE CAPSLK
~monstee    05.12.2007 @17:53:02
Nooo to ja muszę bardzo podziękować To baaardzo dooobry komentarz skoro tak myślisz Oczywiście o ile dobrze zrozumiałam intencje hehehe^^ Baardzo ale to baardzo mi miło

pozdrawiam
_______
It's better to burn out, than to fade away!!!
~czystyprzekaz    05.12.2007 @16:06:05
a dlaczego nie ?
~sebol723    03.12.2007 @23:22:51
dzieki
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt